top of page

Grāmatvedība

  • Grāmatvedības dokumentu apstrāde un iegrāmatošana.

  • Debitoru vadība – rēķinu izrakstīšana, iegrāmatošana klienta izvēlētajam sadarbības partnerim saskaņā ar klienta dotajiem norādījumiem un pilnvarām.

  • Piegādātāju rēķinu iegrāmatošana un apmaksa klienta vārdā.

  • Kreditoru un debitoru kontu atlikumu saskaņošana.

  • Naudas plūsmas plānošana.

  • Avansa norēķinu uzskaite.

  • Amatlīdzekļu uzskaite.

  • Bankas uzskaite.

  • Kases uzskaite.

  • Algu aprēķins.

  • Budžeta izpildes kontrole.

  • Individuāli sagatavotas atskaites uzņēmuma vadībai pēc pieprasījuma.

  • Pamatlīdzekļu inventarizācija un uzskaite.

  • Operatīvo finanšu pārskatu sagatavošana.

  • Gada pārskatu un konsolidēto gada pārskatu sagatavošana.

  • u.c. nestandarta pakalpojumi.

bottom of page